روز
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

تخفیف های فوق العاده وال مسیج رو از دست ندید.

آموزش ساخت و راه‌اندازی چت‌بات هوش مصنوعی با WallMessage و  Gapify

l a c banner 01

ویدیو آموزش

چت‌بات‌های هوش مصنوعی امروز به یکی از ابزارهای مهم در کسب‌وکارها تبدیل شده‌اند. با استفاده از آن‌ها می‌توانید پاسخ‌گویی به مشتریان را هوشمند کنید، خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته ارائه دهید و تجربه کاربری بهتری بسازید. در این مقاله به‌صورت قدم‌به‌قدم نحوه ساخت و راه‌اندازی یک چت‌بات هوش مصنوعی با WallMessage و Gapify را آموزش می‌دهیم.

مرحله اول: ساخت حساب کاربری در  WallMessage

  1. وارد سایت وال مسیج شوید و ثبت‌نام کنید.
launch ai chatbot 01

بعد از ورود، از منوی سمت راست گزینه چت‌بات هوش مصنوعی را انتخاب کنید.

launch ai chatbot 02
  1. روی ایجاد چت‌بات کلیک کنید.
launch ai chatbot 03
  1. بعد از مطالعه موارد ذکر شده در این بخش روی گزینه ایجاد چت بات هوش مصنوعی کلیک کنید.
launch ai chatbot 04
  1. در صفحه باز شده:
    • شماره دستگاه مورد نظر را انتخاب کنید. (توجه داشته باشید که دستگاه باید در بخش دستگاه‌های من فعال باشد.)
    • یک نام برای دستگاه وارد کنید.
    • شماره تلفن پشتیبانی اضافه کنید.
    • دو کد مهم را وارد کنید: شناسه کاربری (User ID) و توکن  (Token)

این اطلاعات را باید از سایت Gapify دریافت کنید که در مرحله بعد توضیح داده می‌شود.

launch ai chatbot 05

مرحله دوم: ساخت حساب در Gapify

  1. وارد سایت Gapify شوید و ثبت‌نام کنید.
launch ai chatbot 06

2. بعد از ورود به حساب کاربری:

  • برای دریافت شناسه کاربری:  (User ID)

از منوی سمت راست وارد بخش تنظیمات شوید. شناسه کاربری ۴ رقمی شما در این بخش نمایش داده می‌شود.

launch ai chatbot 023
  • برای دریافت توکن:  (Token)
    وارد تنظیمات پروفایل شوید و تا انتهای صفحه پایین بروید. توکن شما در این قسمت قرار دارد.
launch ai chatbot 022
launch ai chatbot 09

3. این دو کد ( User ID و Token ) را کپی کنید و در حساب Wall Message در بخش مربوطه وارد کنید.

launch ai chatbot 10

مرحله سوم: تکمیل تنظیمات در Gapify

برای اینکه چت‌بات شما بتواند داده‌ها و منابع لازم را استفاده کند:

  1. وارد حساب Gapify شوید و به بخش تنظیمات بروید.
launch ai chatbot 025
  • یک صندوق ورودی (Inbox) بسازید.

صندوق ورودی یا کانال چیست؟ کانال یک روش ارتباطی است که مشتری شما برای صحبت با شما انتخاب می کند. صندوق ورودی نمونه ای از یک کانال است. به عنوان مثال، ایمیل، لایوچت وبسایت و… به عنوان صندوق‌ها شناخته میشوند

launch ai chatbot 026
launch ai chatbot 027
  • اگر وب‌سایت ندارید، می‌توانید یک آدرس فرضی وارد کنید.
launch ai chatbot 14

2. از منوی سمت راست وارد بخش Banify شوید.

launch ai chatbot 028
  • در اینجا می‌توانید منابع دانش و اطلاعات خود را به صورت فایل (مثلاً  PDF، Word یا روش‌های دیگر) آپلود کنید تا چت‌بات بتواند پاسخ‌های دقیق‌تر بدهد.
launch ai chatbot 16

3. در نهایت، از بخش Batify در سمت چپ برای تست و شروع کار با چت‌بات استفاده کنید.

launch ai chatbot 17

نکات تکمیلی

🔸 توجه داشته باشید که: 

چت‌بات سنتی و هوش مصنوعی به‌صورت همزمان کار نمی‌کنند. فقط یکی از آن‌ها باید فعال باشد.

🔸 همچنین: اگر از وب‌هوک Real-time استفاده می‌کنید، چت‌بات هوش مصنوعی کار نخواهد کرد.

🔹 برای متوقف کردن چت بات، کاربران شما میتوانند از کلمه کلید /stop استفاده نمایند.

🔹 لیست کاربرانی که چت بات خود را غیرفعال کرده اند به همراه امکان فعال سازی مجدد، در پایین همین صفحه نمایش داده میشود.

🔹 درصورتی که تمایل به فعال سازی به صورت دستی نداشتید، 24 ساعت بعد از آخرین مکالمه شما با کاربر به صورت خودکار چت بات برای اون کاربر فعال میشود.

نتیجه‌گیری

با اتصال Wall Message به Gapify می‌توانید یک چت‌بات هوش مصنوعی سفارشی برای کسب‌وکار خود راه‌اندازی کنید. این چت‌بات نه‌تنها پاسخ‌گویی سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر به مشتریان را ممکن می‌سازد، بلکه تجربه کاربری مدرن‌تری را برای مخاطبان شما ایجاد خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

واتس‌اپ مارکتینگ

فهرست مطالب